راه اندازی مرکز توسعه جدید نوکیا و مایکروسافت
 
تكنولوژي هاي نو
مطالب متنوع علمي و تكنولوژيكي

 راه اندازی مرکز توسعه جدید نوکیا و مایکروسافت

شرکت های مایکروسافت و نوکیا یک مرکز توسعه اپلیکشن های جدید راه اندازی خواهند کرد. این مرکز در فنلاند قرار دارد و AppCampus نامیده می شود و تاکنون این دو شرکت مبلغ ۲۴ میلیون دلار در آن سرمایه گذاری کرده اند. AppCampus قرار است در ماه May راه اندازی شود و توسط دانشگاه فنلاندی Aalto مدیریت خواهد شد. این مرکز در تلاش است تا دانش آموزان، توسعه دهندگان و طراحانی را برای پلتفرم های ویندوزفون و Symbian جذب نماید.

بدیهی است که شرکت های نوکیا و مایکروسافت در تلاش برای ارتقا پلتفرم ویندوز فون هستند و در واقع می خواهند دستگاههای تلفن همراه نوکیا را با اپلیکشن هایی جدید توسعه و گسترش دهند. درست هفته گذشته بود که ما خبری در مورد رسیدن تعداد برنامه های مخصوص ویندوز فون به عدد ۷۰.۰۰۰ را شنیدیم که این پلتفرم را در پشت دو رقیب قدرتمند خود یعنی iOS و اندروید قرار می دهد. باید دید در آینده این دو پلتفرم قدرتمند می توانند فاصله خود را با ویندوز فون حفظ نمایند یا اتفاقی که خیلی ها آن را پیش بینی می کنند روی خواهد داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 14:53
سعيد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید . براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد . اگر مايل باشيد پيشنهادات خود را به ايميل من بفرستيد(saeeduosefy@yahoo.com) با تشكر از مديريت وبلاگ.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تكنولوژي هاي نو و آدرس saeedram.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.